Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Wat zijn nu echt fijne onderbroeken?

Beterlaat2021! schreef op 12-04-2026 om 15:16:

Ik ben nog steeds tevreden met MADY van Zeeman.
Nooit last van een broek in mijn bilspleet.

Deze. Sinds mijn eerste zwangerschap nooit meer andere gekocht (bijna 9jaar geleden). 

Het ligt aan je bouw. Die van de HEMA kruipen bij mij niet waar ze niet horen. Ik koop wel een M, hoewel mijn normale maat eerder een S is, maar ze zitten zeker niet te ruim. Sowieso kloppen de maten van HEMA van geen kanten, ik heb een korte broek van hen in maat 40.

Ten Cate, ik koop ze hier op de markt. Hele fijne onderbroeken. En ze blijven ook mooi na vele wasbeurten.

Katoenen "Mady" van de Zeeman. Ik wil nooit meer anders.

Zeeman Linda. 
XL, terwijl ik maat 40 heb.

Heb vaak veel buikpijn (endometriose & prikkelbare darmsyndroom) en kan niets knellends hebben. Deze zijn super. Erg degelijk, maar goed zitten is belangrijker. En kruipen iig bij mij nooit tussen de billen.
Maar dat zal idd ook aan lichaamsbouw liggen. 

Ik heb de gewone midislips van de Action omdat die niet in mijn billen kruipen. Hema etc doet dat bij mij wel.

Hier Hema, zitten gewoon goed bij mij. Ik heb geen platte billen. Hebben diverse modellen, heb je ze allemaal geprobeerd? Heb je al eens aan maat groter geprobeerd?

Zeeman is prima.

CharlieB schreef op 12-04-2026 om 16:03:

Na een flinke zoektocht, zweer ik inmiddels al een tijdje bij de Minishorts van Bjorn Borg. Maar ik weet niet of je dat model zoekt

Die minishorts zijn al een hele tijd alleen in xl te krijgen. Andere maten alleen nog de logo of everyday. Of weet jij waar ze nog wel worden verkocht?

ik vond vroeger die van de Hema fijn. Laatst die opnieuw gekocht omdat ze na 10-20 jaar wel erg versleten zijn. Ze zitten dus voor geen meter meer...

Ik heb een aantal boxers met korte pijpjes die zitten nog wel fijn. Verder heb ik recent het normale ondergoed van boody gekocht (hun menstruatie ondergoed vind ik fenomenaal), hun gewone zit ook erg lekker. Maar recent gekocht dus ik weet niet of hij meer dan 4 wasjes overleeft  

En verder lees ik mee!

Dolfje

Dolfje

12-04-2026 om 21:01 Topicstarter

Ik heb wel ondergoed van bonprix ook gehad en dat was na een paar keer wassen helemaal uitgelubberd. 

Dolfje schreef op 12-04-2026 om 21:01:

Ik heb wel ondergoed van bonprix ook gehad en dat was na een paar keer wassen helemaal uitgelubberd.

Oh dat is echt zonde!

Bij de Zeeman heb ik iig daar geen last van, ook niet na tientallen keren wassen 🤞. 

Ik heb ook dat model van de Bonprix en vind ze fijn zitten. Bij mij blijven ze wel aardig goed in de was.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.