Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Marionetlijnen mondhoeken

Boarn schreef op 12-02-2025 om 18:22:

@ Toverfeetje, wat jammer om te lezen. Snap dat je het daarna niet nog eens herhaald hebt. Dan is het zonde van je geld.

@ Wildflower, ik heb geen rimpels of fijne lijntjes, het is echt een groote plooi. Dus ik ben bang dat het dan niet helpt.

@ Moederkareltje, een lift is niet een oplossing voor marionetlijnen. Ik kan het bij m'n kaken strak trekken, maar de plooi blijft zichtbaar. En wegsnijden? Hoe? Waar?

Als je je huid naar je oren toe trekt schuin omhoog en daar een reepje wegsnijdt worden je lijnen toch automatisch minder.

Moederkareltje schreef op 12-02-2025 om 19:54:

[..]

Als je je huid naar je oren toe trekt schuin omhoog en daar een reepje wegsnijdt worden je lijnen toch automatisch minder.

Dat gaat echt geen enkele cosmetisch arts (met enigszins gezond verstand) doen voor de marionetlijnen, hoor. 

TO, ik zou echt gewoon ergens op consult gaan. Van achter een scherm is er geen advies te geven over de keuze voor botox of fillers. Er wordt vooral gekozen voor fillers op deze plek, omdat het bij de meeste patiënten een kwestie van volumeverlies is. Botox wordt wel eens gebruikt als de lijnen niet door een afname van volume worden veroorzaakt. Dat kan een arts het beste beoordelen. 

Een draadlift geeft soms ook mooie resultaten. Ik begrijp dat ze dan draden gaan rijgen onder je huid en zo de verslapte huid strakker kunnen aantrekken. Ingreep duurt een half tot een heel uur onder lokale verdoving. Blijft een jaar goed. (Voor mezelf in geen honderd jaar dat ik zoiets doe.)

rionyriony schreef op 12-02-2025 om 20:39:

Een draadlift geeft soms ook mooie resultaten. Ik begrijp dat ze dan draden gaan rijgen onder je huid en zo de verslapte huid strakker kunnen aantrekken. Ingreep duurt een half tot een heel uur onder lokale verdoving. Blijft een jaar goed. (Voor mezelf in geen honderd jaar dat ik zoiets doe.)

Ja daar heb ik ook naar gekeken en wil ik ook laten doen maar moet eerst sparen. Is geloof ik wel meer voor de kaaklijn enzo toch?

Miraval schreef op 12-02-2025 om 20:58:

[..]

Ja daar heb ik ook naar gekeken en wil ik ook laten doen maar moet eerst sparen. Is geloof ik wel meer voor de kaaklijn enzo toch?

Weet ik niet - het stond hierbij genoemd als mogelijkheid:

https://www.abc-clinic.nl/marionetlijnen

DeOnbekende schreef op 12-02-2025 om 18:48:

[..]

Dan zou Tover-Feetje 3,5ml hebben laten inspuiten. Tenzij je groeven van een centimeter diep in je gezicht hebt zitten, is dat echt onmogelijk. Dus €700 is zeker wel te veel.

Ik begon bijna aan mezelf te twijfelen dus heb online de prijzen van de kliniek opgezocht.
Hangende mondhoeken fillers:
0.5ml - 325 euro
1,0ml - 450 euro

Hoeveel er bij mij is ingegaan, geen idee maar die om en nabij 700 euro die ik mij herinnerde zal dus wel kloppen.
Bij een andere kliniek zie ik dat 1,0ml 550 euro kost.
Dat dat veel (en wellicht teveel) geld is, zeker gezien het resultaat bij mij, vind ik ook.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik een "aktie" voor fillers van 130 euro tegen zou komen ik daar argwanend tegenover zou staan omdat ik dat dan wel weer heel "goedkoop" vind.

DeOnbekende schreef op 12-02-2025 om 19:58:

[..]

Dat gaat echt geen enkele cosmetisch arts (met enigszins gezond verstand) doen voor de marionetlijnen, hoor.

Als je die lijnen hebt heb je waarschijnlijk ook een hangzakmondje, dus wel meer slap en overtollig vel zoals op de foto. Ik zag best fraaie resultaten op Google -> s lift.

Miraval schreef op 12-02-2025 om 20:58:

[..]

Ik had het er laatst met iemand over en die kende iemand bij wie de contouren van de draden heel duidelijk te zien waren. De draden moeten er voor zorgen dat er collageen aangemaakt gaat worden rond de draden. Blijkbaar kan dat ook mis gaan en blijf je "draden" zien. Ik heb er ook over nagedacht, maar ik denk dat ik eerst maar laat fillen of botoxen.

Moederkareltje schreef op 12-02-2025 om 21:16:

[..]

Als je die lijnen hebt heb je waarschijnlijk ook een hangzakmondje, dus wel meer slap en overtollig vel zoals op de foto. Ik zag best fraaie resultaten op Google -> s lift.

Nee, dat is echt onzin. Ik weet niet wat een "hangzakmondje" is, maar fillers zijn vrijwel altijd voldoende om de marionetlijnen te vullen. Er hoeft geen centimeters vel te worden weggewerkt op die plek, je vult de huid gewoon een beetje op. 

Tover-Feetje schreef op 12-02-2025 om 21:15:

[..]

Ik begon bijna aan mezelf te twijfelen dus heb online de prijzen van de kliniek opgezocht.
Hangende mondhoeken fillers:
0.5ml - 325 euro
1,0ml - 450 euro

Hoeveel er bij mij is ingegaan, geen idee maar die om en nabij 700 euro die ik mij herinnerde zal dus wel kloppen.
Bij een andere kliniek zie ik dat 1,0ml 550 euro kost.
Dat dat veel (en wellicht teveel) geld is, zeker gezien het resultaat bij mij, vind ik ook.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik een "aktie" voor fillers van 130 euro tegen zou komen ik daar argwanend tegenover zou staan omdat ik dat dan wel weer heel "goedkoop" vind.

Het ene merk is gewoon iets duurder dan het andere merk, echt niets om argwanend van te worden (al begrijp ik dat wel hoor, het "goedkoop is duurkoop" idee). Die €130 is trouwens wel een actieprijs, diezelfde filler zal anders rond de €200 kosten. 
€450 per ml is in elk geval echt niet nodig. 

ik volg even. Heb ook marionetlijnen, al mijn 'hele leven' dus hier geen volumeverlies...

Boarn

Boarn

13-02-2025 om 00:03 Topicstarter

Moederkareltje schreef op 12-02-2025 om 21:16:

[..]

Je hebt echt geen flauw idee waar je over praat....slap en overtollig vel....  Nooit bedacht dat het gewoon de vorm/structuur van je gezicht kan zijn? 

Boarn

Boarn

13-02-2025 om 00:06 Topicstarter

Die draden dat lijkt me niks, vraag me ook af of je de groef dan mooi weg krijgt.

Dank in ieder geval voor de enkele personen die uit eigen ervaringen iets konden zeggen. Ik ga maar een afspraak bij een kliniek maken denk ik. Bergman zit bij mij in de buurt, daar kan ik beginnen voor een advies en prijsopgave.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.