Jouw lijf
Dyllyd
31-01-2025 om 23:15
Knie prothese
Goedenavond allemaal ik zit echt even met mijn handen in mijn haar. Ik ben een vrouw van 44 jaar en heb gigantische pijn in mijn knie 2 weken geleden eindelijk een operatie gehad bij de bergman clinic en toen kwam eruit dat de knie zo kapot was dat ze niks eraan kunnen doen behalve een knie en laat dat nou het probleem zijn ze vinden me te jong..
Ik moest eerst maar me een studie mee gaan doen en vanmiddag te horen gekregen dat ik daar niet aan de criteria voldeed dus weer een teleurstelling.
Ik kan niet werken heel moeilijk lopen amper mijn eigen huishouding doen. Het is mijn lichaam dan zou die knie prothese toch mijn keus mogen zijn?
BritgetJones007
06-02-2025 om 05:41
Dyllyd schreef op 31-01-2025 om 23:27:
hij gaat 15 -20 jaar mee daarbij moet ik wel zeggen dat ik 4 jaar geleden borstkanker heb gehad mijn vader op zijn 50e is overleden en onze dochter 2,5 jaar geleden ook zo dood is neergevallen. Ik weet dus niet of ik zo oud word en dan heb ik liever nu een goed leven dan eventueel op mijn 65e
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.