Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Een goed gebakken patatje smaakt ook prima zonder saus, die zijn niet droog ofzo.
Een gekookt krieltje vind ik ook naturel erg lekker.

Miepjecody schreef op 22-05-2026 om 23:12:

[..]

Wie zegt dat iedereen daar zout op heeft?

Patat zonder zout is al helemaal niks. Zo flauw.

Yumi schreef op 22-05-2026 om 16:27:

[..]

Ze had het niet uitgedund, maar even later zei ze, alleen aan de onderkant. Het verbaast haar dat het ineens zo droog is,(dat doet uitdunnen!) en er zit inderdaad geen volume in. Daarnaast had ik aangegeven, onderaan de krul golven in mijn haar te willen houden, maar bovenin niet en het hangt in zijn geheel sluik en zonder volume. Zegt ze ja, ik kan er geen krullen of slag inknippen🤨 foto's laten zien van 3 maanden geleden, geknipt door andere kapper.... toen moesten er ineens meer laagjes in. Het kleuren was eigen risico, omdat ik allergisch ben voor verf, had ze een spoeling gebruikt en die doet niets...Begrijp er niks meer van, maar het vertrouwen is weg.

Rare kapper! Ooit heeft een kapper mijn haar uitgedund, ik heb dik, krullend haar. Wat een drama daarna! En wat een zoektocht om weer een kapper te vinden die het wel goed knipt. Zucht. 

Duckie73 schreef op 22-05-2026 om 21:19:

[..]

Vind naturel chips ook niet te eten. Smaakt naar een hap zout. Geef mij maar paprika.

Of naturel met heksenkaas of paté royal van Duyvis 😬

Auwereel schreef op 22-05-2026 om 23:16:

Een goed gebakken patatje smaakt ook prima zonder saus, die zijn niet droog ofzo.
Een gekookt krieltje vind ik ook naturel erg lekker.

Wij bakken altijd zelf friet (schillen, snijden, frituren, ouderwets in de frietpan) en ik combineer dat graag met sla met tomaat. Ik vind het tomatensap wat de tomaten loslaten altijd een heerlijke dressing geven. De combinatie van de friet met de sappige sla is lekker (vind ik). 

ToetieToover schreef op 23-05-2026 om 07:47:

[..]

Rare kapper! Ooit heeft een kapper mijn haar uitgedund, ik heb dik, krullend haar. Wat een drama daarna! En wat een zoektocht om weer een kapper te vinden die het wel goed knipt. Zucht.

Erg hé, voor je haar weer is aangegroeid ben je weer een hele tijd verder. Veel kappers hebben moeite met krullend/golvend haar, midden in een krul knippen bijvoorbeeld. Ik heb me dan ook echt moeten inhouden toen ze zei, ik kan er geen krullen of slag inknippen. Om ze eruit te knippen is immers wel gelukt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.