Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

krulliebollie schreef op 08-08-2025 om 16:54:

mijn huis is raar leeg. Wij hebben vanochtend onze allerliefste hond moeten laten inslapen. Wat een gemis!

Oh wat akelig en verdrietig. Veel sterkte. 

sterkte♥️

mijn huis is raar leeg. Wij hebben vanochtend onze allerliefste hond moeten laten inslapen. Wat een gemis!

O wat erg!

Heel veel liefs en sterkte ❤️

wat verdrietig. Sterkte.

ach wat verdrietig  sterkte ♥️

Ojee, wat naar.   Oorverdovend stil en zo leeg.  Ik weet hoe het voelt. 

Is hij/zij oud geworden?  

Heel veel sterkte gewenst,              dit gemis slijt slechts langzaam.

Zij was bijna 10. Te jong maar het ging niet meer. We hebben haar wel bijna 10 mooie, fijne jaren gegeven. Maar het is zo stil, zo leeg.. het doet gewoon pijn in mijn lijf.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-08-2025 om 20:31

krulliebollie schreef op 08-08-2025 om 19:50:

Zij was bijna 10. Te jong maar het ging niet meer. We hebben haar wel bijna 10 mooie, fijne jaren gegeven. Maar het is zo stil, zo leeg.. het doet gewoon pijn in mijn lijf.

Krullie

krulliebollie schreef op 08-08-2025 om 19:50:

Ik snap het helemaal….. Sterkte!!

Stringbikini's bij een binnenbad.

Due-scimmie schreef op 10-08-2025 om 19:55:

Stringbikini's bij een binnenbad.

Waarom specifiek een binnenbad? 

Dolfje schreef op 10-08-2025 om 19:57:

[..]

Waarom specifiek een binnenbad?

Ik kan me nog ergens voorstellen dat je bij het zonnen het nog nut vindt hebben. Maar eigenlijk vind ik stringbikini's sowieso raar.

Due-scimmie schreef op 10-08-2025 om 19:59:

[..]

Ik kan me nog ergens voorstellen dat je bij het zonnen het nog nut vindt hebben. Maar eigenlijk vind ik stringbikini's sowieso raar.

Oh ja de zon. Ik vind string bikini's ook niks, draag ook geen strings als ondergoed. Vind die ook raar.

De uitdrukking: “Je bent wat je eet” Ik begrijp em niet, kan iemand me die uitleggen? Ik kom niet verder dan de redenatie dat ik een kip ben als ik kip eet, een wortel als ik wortel eet enz. Dus heel letterlijk, maar dat zal er niet mee bedoeld worden denk ik?

madee schreef op 10-08-2025 om 21:27:

De uitdrukking: “Je bent wat je eet” Ik begrijp em niet, kan iemand me die uitleggen? Ik kom niet verder dan de redenatie dat ik een kip ben als ik kip eet, een wortel als ik wortel eet enz. Dus heel letterlijk, maar dat zal er niet mee bedoeld worden denk ik?

Ik zou het meer opvatten als: wanneer je (on)gezond eet, zal je lichaam ook (on)gezond zijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.