Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-08-2025 om 08:30

vreselijk zeg

Ik zou hier enorm op afknappen. Koken in een "doorgang" en water/gootsteen en oven aan de andere kant van het eiland. Vraag me af of dit bedacht is door iemand die nooit kookt.

517_2160.jpg

Yumi schreef op 02-08-2025 om 20:00:

[..]

Ook als je het weet, heb je er last van. Maar ernaast wonen, betekent dat de muziek door dreunt in je huis, en dat maakt het anders dan dat er uitgaanspubliek door je straat gaat.

Bovendien was de vraag, van April2021;

Dit lijkt me echt een koopje voor Haarlem. Of zie ik iets over het hoofd?

En als men dronken het café verlaat, loopt men vast een paar meter verder om daar te kotsen. En voor wiens deur ligt dan die kots? Of draaf ik nu teveel door?

Madamecannibale schreef op 03-08-2025 om 08:27:

https://www.funda.nl/detail/koop/maastricht/appartement-busschuttenpoort-13-a01/43017107/

bouwjaar 2020

Deze mensen houden heel erg van zichtbare voegen en nerven.

523_1440.jpg

O hellupppp wat erg dit appartement. En dan die klerenkast. Die spiegel is net een smalle deur.

506_1440.jpg

En dit toilet, alsof je in een escaperoom zit en moet zien te ontsnappen.

Madamecannibale schreef op 03-08-2025 om 08:29:

De indeling is ook bijzonder trouwens. Wat een rare muur is dit.

504_1440.jpg

Ah ik lees het al: Het appartement ligt op de begane grond en beschikt over een royale, open indeling die flexibel is in te delen dankzij geluiddempende, verrijdbare wandpanelen.

En dat vierkante kamertje in het midden is een walk in closet, midden in de woonkamer.

508_1440.jpg

Die flexibele verrijdbare wand is gewoon een garagedeur op de verkeerde plek. Die is naar de verkeerde plek gereden.

Een 'Walk in closet' ? Waarom zou men willen walken in een closet? Des te meer meters moet men daar poetsen.

524_1440.jpg

Die stoeltjes buiten vind ik wel leuker dan die binnenstoeltjes, want de stoeltjes binnen zijn net grote pillendozen.

Het complex ligt op het voormalige fabrieksterrein van Sphinx. Maar € 699.000 k.k voor een appartement met maar 1 slaapkamer? En dan ook nog eens zo fout betegeld.

Ik vroeg me af 'Is er nog kans op vervuilde grond van het Sphinx fabrieksterrein?'

Het antwoord op AI: 

Het Sphinx terrein in Maastricht heeft in het verleden te maken gehad met bodemverontreiniging, voornamelijk door de voormalige aardewerkfabriek. Er is in het verleden onderzoek gedaan naar de bodemkwaliteit en er zijn saneringen uitgevoerd, maar er kunnen nog steeds restanten van verontreiniging aanwezig zijn.

Madamecannibale schreef op 03-08-2025 om 08:27:

https://www.funda.nl/detail/koop/maastricht/appartement-busschuttenpoort-13-a01/43017107/

bouwjaar 2020

Deze mensen houden heel erg van zichtbare voegen en nerven.

Ontzettend lelijk en ook duur. En om het mooi te krijgen ben je ook nog eens heel veel geld verder.

Fleurtje_5 schreef op 03-08-2025 om 11:10:

[..]

En als men dronken het café verlaat, loopt men vast een paar meter verder om daar te kotsen. En voor wiens deur ligt dan die kots? Of draaf ik nu teveel door?

Nee, dat is de realiteit. En vergeet het plassen niet. 

die pillendozen stoelen, je zou die eerder buiten zetten 

GroenTuintje schreef op 03-08-2025 om 13:23:

die pillendozen stoelen, je zou die eerder buiten zetten

Ik zou de persoon die de vloer heeft uitgekozen, buiten zetten.

Zeespiegel schreef op 03-08-2025 om 08:29:

[..]

Oei, dat is echt storend.

Je zou er een dagelijkse migraine aanval van krijgen, zo vermoeiend lijkt me dit om zo te wonen

Yumi schreef op 03-08-2025 om 17:05:

[..]

Ik zou de persoon die de vloer heeft uitgekozen, buiten zetten.

Dat ook

Fleurtje_5 schreef op 03-08-2025 om 11:21:

[..]

Een 'Walk in closet' ? Waarom zou men willen walken in een closet? Des te meer meters moet men daar poetsen.

Op zich mee eens, maar vreemd genoeg maakt dat een huis toch interessanter voor kopers.

ik heb ook geen idee wat de lol is, om door je kleding heen te lopen … zal wel statussymbool zijn 

GroenTuintje schreef op 04-08-2025 om 10:33:

ik heb ook geen idee wat de lol is, om door je kleding heen te lopen … zal wel statussymbool zijn

Ow, wacht...ik dacht bij het woord closet aan een toilet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.