Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Restitutiepolis zorgverzekering 2023

Tot nu toe had ik altijd een restitutiepolis, om zo maximale keuzevrijheid te hebben bij het kiezen van zorg. Voor komend jaar lijkt de spoeling in restitutiepolissen vrij beperkt. Een van de opties is Stad Holland. Iemand daar ervaring mee? Of een advies voor een andere goede restitutiepolis? https://www.poliswijzer.nl/zorgverzekering/kennisbank/nieuwe-zorgpremies-2023

ik zit al jaren bij de dsw. Officieel geen echte restitutie maar ik heb wel vrije keuze. Ik vind ze super fijn en bereikbaar.

Ik wil/moet hier ook echt induiken. Ik ben voor 4 ziektes onder behandeling bij 3 ziekenhuizen. En dat klinkt vast overdreven maar ik vind een goede verstandhouding en mogen meedenken erg belangrijk dus ik ben al 2 keer een fijne arts gevolgd naar een ander ziekenhuis.

Dus vrije zorgkeuze vind ik persoonlijk ook erg belangrijk maar veel opties qua restitutie polissen zie ik inderdaad ook niet. 

Ik heb overigens geen ervaring Met Stad Holland dus je hebt ook vrij weinig aan mijn bericht 😁 maar ik heb dezelfde zoektocht dus ik kijk hier ook even mee.

Daglichtlamp

Daglichtlamp

11-11-2022 om 21:08 Topicstarter

StadHolland is een merk van DSW. Dus ik hoop dezelfde goede klantenservice en zo als DSW. Daar hoor ik inderdaad meer positieve verhalen over. Maar Stad Holland zelf is echt een kleintje, dus ik ken niemand die daar verzekerd is.

Ik ben al jaren zeer tevreden over ASR en ga zeker niet overstappen!

Ik denk dat ik gewoon bij DSW blijf, ik ben heel tevreden. DSW heeft een combinatiepolis van restitutie en natura. 

Stad Holland kende ik nog niet, maar ik zie dat ze voor de vacatures doorverwijzen naar DSW en ze zitten op hetzelde adres. Stad Holland biedt itt DSW wel een echte restitutiepolis en is ook iets duurder. De aanvullende pakketten zijn zo te zien hetzelfde als bij DSW. Volgens mij zit dat wel goed.