Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


❤️

Lieve Millie, je berichtje raakte me. Ik hoop zo dat de pijn dragelijk wordt/is. En wat fijn dat je altijd gezelschap hebt, als je daar behoefte aan hebt.

Ook hier denk ik aan je en de jouwen.

Goedemorgen Millie, ook nu weer in mijn gedachten 

he hallo Millie,

Ik duim heel hard dat je minder pijn hebt door de bestraling en nog zoveel als mogelijk is mooie momenten hebt❤️

Hey Millie, ik hoop dat je pijn inmiddels onder controle is en je nog wat quality time door kan brengen met de mensen die je lief hebt.

Ik weet oprecht de woorden niet te vinden die kunnen uitdrukken hoe erg dit mij aangrijpt. Laat staan hoe jij en jouw naasten dit moeten ervaren. 

Lieve Millie,

Ik was een tijdje offline en ben enorm geschrokken van de laatste ontwikkelingen. Ik hoop met heel mijn hart dat de bestraling heeft geholpen en de pijn draaglijk is. Dat je je tijd volop aan het benutten bent aan je dierbaren. Dat je geniet van monstertje die om je heen scharrelt en speelt met je man. Dat ze je af en toe een pijnloze knuffel geven en dat de poes zich nog even heerlijk tegen je aannestelt en al spinnend kopjes komt brengen. Ik gun je zo veel liefde Millie. Maar ik ben er zeker van dat je dat krijgt!

ik stuur je met al mijn liefde weer een knuffel vandaag!
Ook voor man en kind meis.

♥️♥️

Millie, lieve dappere Millie, 
weet dat ik in gedachten bij jou ben.
Dikke knuffel en veel liefs! 🥀 🌹

Ik denk ook weer aan je. En aan je familie. 

Ik denk aan je

Hoi Millie, ik hoop voor je dat de bestraling is doorgegaan en het beoogde effect heeft gehad.

Lieve Millie, 
Ook hier geen woorden die recht doen aan het verdriet en de pijn en onzekerheid van alles wat jullie te verduren krijgen. Ik hoop met heel mijn hart dat je je comfortabel voelt door hopelijk effectieve bestralling .. dat je rust kunt vinden in de wetenschap hoeveel je bekent voor alle mensen om je heen en hoe het rimpeleffect ook naar ons is doorgegaan.. Dat je nooit vergeten wordt, zo belangrijk ben je voor ze.. dat je lichtpuntjes haalt deze tijd uit de lieve mensen om jullie heen. Duizenden hartjes naar jou, ik denk aan je.. 

♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.