Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

oei, dat klinkt niet lekker nee… misschien, hopelijk, was het ‘gewoon’ een cyste. Ik duim voor je dat het niet iets ernstigs is. 
❤️

Wat een onzekerheid toch weer…. Ik ben er gewoon stil van, van wat jij allemaal te verduren krijgt. 

och Millie, wat een onzekerheid weer. Kom je het weekend een beetje door?

Ik hoop dat monstertje weer een beetje uit zijn papa fase is. Ik weet nog dat ik die fase ook heel moeilijk vond. 

Verder wil ik je laten weten dat ik het bewonder hoe je keer op keer met alle ellende om gaat. Je kunt zo goed verwoorden hoe je je voelt, ook als dat heel donker is. Je bent een bijzondere vrouw 

Lieve Millie, ik weet dat je nu wel Met andere dingen bezig bent maar wilde je even laten weten dat ik een kortingsbon heb van 40 tot 50 procent korting op centerparcs. Dus mocht je nog een paar dagen ff eruit willen, laat me weten dan stuur ik je de code

Millie91

Millie91

24-04-2022 om 14:22 Topicstarter

Cilly2 schreef op 24-04-2022 om 10:12:

Lieve Millie, ik weet dat je nu wel Met andere dingen bezig bent maar wilde je even laten weten dat ik een kortingsbon heb van 40 tot 50 procent korting op centerparcs. Dus mocht je nog een paar dagen ff eruit willen, laat me weten dan stuur ik je de code

Wat lief, Cilly! Dat zou mij super leuk lijken 🥰

De pijn is helaas nog niet verbeterd. Ook niet erger geworden, gelukkig. Maar ik knijp hem wel enorm voor morgen..soms wil je dingen liever niet weten. Maar ik heb er teveel last en zorgen van om mijn kop in het zand te steken. 

Agen, wat ik zelf denk dat er is gebeurd is dat de uitzaaiing in mijn schedel zoveel druk op het bot heeft gezet dat er een scheur/barst in is gekomen. Hierdoor doet mijn schedel pijn, maar is er geen specifiek 'bobbeltje' meer omdat het niet meer zo ingekapseld zit. Maar dit is puur speculatie op gevoel. Een cyste lijkt me niet zo waarschijnlijk, omdat het knobbeltje duidelijk erg hard en niet beweeglijk was.

Ik hoop zo dat het meevalt..

ief

ief

24-04-2022 om 16:24

Beste Millie,
Ik lees je af en toe, en heb nog niet eerder gereageerd. Ik heb naar mijn idee ook niet zo veel zinnigs te melden, maar ik kan gewoon niet geloven hoe zwaar het leven soms voor jou is. Ik begrijp niet welk doel dit dient Mijn jongste is iets jonger dan jouw monstertje, en ik kan zo goed begrijpen wat je bedoelt als je zegt ‘Alles wat ik wil is hem vasthouden’ (iets in die trant). 
Elke keer maar lezen maar niets achterlaten voelde niet goed. Ik ben vol bewondering hoe goed jij kan schrijven en je gevoelens onder woorden kan brengen. Volgens mij ben jij heel intelligent. En zo een fantastische moeder. 
Ik hoop dat je nu eindelijk eens nieuws krijgt dat méévalt. Veel liefs van toch wel een stille bewonderaar 

heel veel succes morgen Millie ik ga die code naar je sturen. Moet even kijken hoe dat werkt. 

Hoi Millie heb code gestuurd via pb check even of je deze hebt ontvangen x

Millie, ik ben natuurlijk geen arts, maar wel een lotgenoot en ervaringsdeskundige. Ook ik heb over een poos weer mijn 3-maandelijkse CT-scan en voel dan steeds meer ‘pijntjes en oneffenheden’, welke dan meer tussen mijn oren zitten door angst en onzekerheid.

Niet dat ik hiermee jouw ervaring of kennis wil ondermijnen, maar zo werkt het toch vaak in ons geval helaas. Ik ga voor je duimen dat het al met al niets verontrustends zal zijn! 🤞

Hoe is het nu, Millie? Is je hoofdpijn nog veranderd?
Ik snap nog niet helemaal hoe de bult zonder veel pijn te geven zoveel druk veroorzaakt zou kunnen hebben dat je schedel ervan stuk gaat, en dat het daarna wel pijn gaat doen, maar ik heb ook geen verstand van schedels.  Ik duim hard voor je dat je morgen geruststellend nieuws krijgt.  

ach dat klinkt niet fijn. Veel sterkte morgen.

Heel veel sterkte morgen lieve Millie 🍀!

heel veel succes! 

succes vandaag Millie! 

Millie, succes voor vandaag! 🍀

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.