Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
letterkoekje
03-03-2022 om 21:02
Ik blaas mijn kaarsje weer uit en hoop dat het voor lang in de kast kan.
Goed gedaan, Millie!
Na het eerste nieuws over de operatie, komt er dan ook nog een latere update, of hebben de dokters je alles verteld over hun bevindingen en is er niet meer mee te delen?
Oh, lieve monstertje, hij voelt het, maar mama zal snel weer thuis zijn en knuffelt jou dan extra.
Millie, ik hoop dat je vannacht een beetje rustig slaapt zodat vermoeidheid morgen naar achtergrond verdwijnt. Mag je zoontje morgen komen? Zal leuk zijn!
Groeten van een fan-van-het-eerste-uur
Millie91
03-03-2022 om 22:01
Kwarktaartje, bedankt voor de tip! Ik kende het niet, maar het is wel een heel schattig idee. Heb gelijk de link naar mijn man gestuurd. Ik zou dan denk ik een knuffelmama en minimonstertje laten maken, zodat hij ook kan knuffelen/spelen in rollenspel met zichzelf. Ik ben geen psycholoog of pedagoog, maar ik denk dat dat misschien wel fijn zou kunnen zijn om alles een plekje te kunnen geven. En ontzettend bedankt voor je aanbod om een bijdrage te doen! Zo lief en attent, maar gelukkig niet nodig.
Heda, wat mooi dat jij de ketting van je oma kreeg. Fijn dat je dat verhaal met me hebt gedeeld, ik hoop dat monstertje er ook zo'n mooie herinnering door krijgt.
En iedereen die verbaasd was over mijn typkunsten onder morfine, ik denk dat jullie nu enig idee hebben van de tolerantie die ik inmiddels heb opgebouwd 😅. Ik had toen ook nog een shot ketamine en fentanyl in mijn bloed overigens. Ik moet een beetje lachen om de gedachte dat als ik ooit nog eens uit zou gaan en iemand iets in mijn drankje zou doen, ik het compleet onaangedaan zou opdrinken 😂. De teleurstelling op het gezicht van zo'n foute vent kan ik me inbeelden.
Millie91
03-03-2022 om 22:03
Oh en Letterkoekje, godzijdank geen 'nieuws' meer van artsen! Ik denk niet dat ik nog zo’n leuk bezoekje zou trekken 😩
Calathea
03-03-2022 om 22:13
gelukkig ging je operatie toch door! Nu hopelijk snel zover herstellen dat je weer naar huis kunt.
mamaonbekend
03-03-2022 om 22:34
Wat fijn dat het doorging Millie!
Nu ook hopelijk goed herstellen. Doe rustig aan en droom lekker van je mannetje !
Maisnon3
03-03-2022 om 22:48
Millie, wat fijn dat de operatie toch kon doorgaan en goed gelukt is! Ik duim dat je lang van de positieve effecten kan genieten, en je snel weer naar je mannen kan. Hopenlijk kan je een beetje slapen vannacht!
Mammoet
03-03-2022 om 23:21
Oh ik ben heel blij met al je berichten van vandaag! En nu lekker slapen! 😘
SuzyQFive
03-03-2022 om 23:22
Wat ontzettend fijn dat ze twee tumoren konden verwijderen! En wat zou het idd lekker zijn als je het weekend al naar huis mag!
Die knuffel zag ik van de week ook voorbij komen op tv. Ik vond het een fantastisch ding. Dat jochie riep ook meteen: papa! Smelt!
Ik wens je een goede nacht.
Pilatespas
04-03-2022 om 09:54
Millie, dat klinkt als weer even opgelucht adem halen. Ik merk aan je schrijven dat er ook een last van je schouders valt nu de operatie achter de rug is. Nu klaarstomen voor het voorjaar met je 2 mannen. Genieten van het zonnetje, de blaadjes en de bloemen aan de bomen. Niemand weet wanneer zijn tijd daar is, lekker in het nu leven en de kleine dingen koesteren. Dikke knuffel en hoop dat manlief veel mag komen.
Pilatespas
04-03-2022 om 09:56
ik zie die knuffels ook wel eens voorbij komen, wat een goed idee. Zou er ook graag aan meebetalen, gewoon om je eens in het zonnetje te zetten. Dat verdien je, echt.
masatu
04-03-2022 om 11:12
Millie91 schreef op 03-03-2022 om 18:39:
Overigens bedankt voor de tip om mijn berichten te bundelen in een boekje. Dit was ik inderdaad van plan, tot ik de berichten achter elkaar zette en zag dat er toch wel moeilijk chocola van te maken is, met veel quotes, reacties op wat anderen hebben gezegd, en een regenboog aan forumnamen die mij alles zeggen, maar monstertje niks
Ik schrijf heel regelmatig brieven naar hem, dus ik ga die brieven in een boekje bundelen en geef man instructies mee qua hoe te komen op dit forum zodat monstertje alles hier in context kan lezen.
Wat een fijn nieuws van de operatie! Slaap lekker, hopelijk mag je snel weer naar huis.
Nog over het bundelen van berichten: je kan in je internetbrowser ook op 'print' klikken, en dan kiezen voor 'print naar pdf' (in Chrome is dat de instellingen (3 puntjes rechtsboven) -> Print). Dan krijg je een pdf met precies hoe het er op viafora uitziet, inclusief de quotes. Via je profiel-instellingen van ViaFora kun je instellen dat je meer berichten op één pagina ziet (bijv. 30 ipv 15), zodat je minder pagina's hoeft te printen. Ik zou er niet vanuit gaan dat het forum 'voor altijd' zal bestaan, of over bijvoorbeeld 16 jaar nog steeds terug te lezen is.
letterkoekje
04-03-2022 om 11:24
Millie, waar jij die schrijfkunst haalt, ik weet het niet, maar ik denk - je vroeg je eerder af wat je kon misdaan hebben om dit allemaal op je bord te krijgen - ik denk dus, dat jij in een vorig leven (bestaat niet, weet ik ook welllllllll) een bekende, gevierde, met Oscars voor de Literatuur overladen, schrijfster bent geweest.
Ben jij je bewust van de aangename manier waarop jij over onaangename dingen schrijft? Ik denk dat dit ook de reden is, waarom je fanclub zo groot is. Want wij allemaal kennen jou niet, onze 'band' is louter gebaseerd op jouw schrijfsels. En naast natuurlijk oneindig medeleven, is, denk ik, ook jouw wijze om verslag uit te brengen voor veel mensen een punt.
En ook je humor: zoals die zin over foute mannen die stiekem vieze mengsels in onschuldige meisjes hun coctail doen. Gewoon geweldig als je visueel ingesteld bent!
Millie, het leest weer beter, je hebt weer een kaap genomen. Wordt jouw medicatie nu gewijzigd en wat zijn op korte termijn de nieuwe acties die gepland staan?
Millie, nog iets, ik weet dat er voor jullie een ander huis stond gepland. Mocht je nog helpende handen nodig hebben als de verhuis effectief doorgaat, dan zijn mijn man en ik bereid om vanuit België te komen helpen met sjouwen. Dan kunnen de mensen die nu in de eerste linie staan, zich ook wat ontspannen en weer stand-by zijn voor andere urgenties.
Dit is een vrijblijvend voorstel, geen opdringerigheid.
Doe het vandaag weer goed, Millie. Staat een bezoekje van monstertje op de agenda?
Liefs!
Millie91
04-03-2022 om 17:16
Even een heel kort berichtje van mij vanuit de auto op weg naar HUIS!!!
-Nienke-
04-03-2022 om 17:21
Millie91 schreef op 04-03-2022 om 17:16:
Superfijn! Dat is mega-snel zeg!
Kwarktaartje
04-03-2022 om 17:26
Millie91 schreef op 04-03-2022 om 17:16:
Wat goed!!!! Lekker in je eigen bed verder herstellen en uitgebreid knuffelen met je mannen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
Ik schrijf heel regelmatig brieven naar hem, dus ik ga die brieven in een boekje bundelen en geef man instructies mee qua hoe te komen op dit forum zodat monstertje alles hier in context kan lezen.