Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik had bij de slager tandoori kipreepjes meegenomen. Dus die gaan vanavond in de pan met kokosmelk. Erbij gewokte broccoli en paprika, plus rijst.

Friezinnetje schreef op 10-04-2024 om 07:21:

ik heb nog een deel aardappelshoarmapreischotel in de koelkast staan

Da's een leuke voor scrabble 

Voor vanavond K&K spaanserige diepvries garnalenpannenkoekjes en opgeleukte shredded little gem sla met een gebakken eitje erop (i.p.v. gepocheerd, want dat lukt me nooit - mss man eens laten proberen).

Ik heb ijsbergsla en tomaatjes en feta en een vegaburger ( oid weet zo even niet wat er ligt) en heb nog wortels die op moeten. Denk dat ik de wortels rooster en er soep van maak met crispy chili.

yette

yette

10-04-2024 om 09:08 Topicstarter

Aspergesoep, pasta carbonara en salade. 

Kip kersen taart,en een broccoli taart....

Koude spekpannenkoeken. (misschien warm ik ze nog even op in de oven, als ik daar zin in heb)

Vanavond een Italiaanse bol met daarop een kiphamburger, ernaast een salade van spinazie, walnoot, tomaat en mogelijk wat spekjes.

Straks bij de lunch een beker van de Thaise kippensoep van gisteren.

Ies

Ies

10-04-2024 om 11:40

Poke bowl met zalm, avocado, edamame boontjes, wortel, komkommer, radijs. 

Ik heb net een pannetje broccolisoep gemaakt voor mee naar kantoor morgen. 

Vanavond eten we enchiladas.

Fijn dat het goed lukte met je aardappels irmaladouce!

Wij eten vanavond nasi, met flink roerbakgroenten, gemarineerde tempeh, eitje erbij, komkommer, satésaus. Wordt vast lekker.

irmaladouce schreef op 10-04-2024 om 08:04:

[..]

Da's een leuke voor scrabble

Voor vanavond K&K spaanserige diepvries garnalenpannenkoekjes en opgeleukte shredded little gem sla met een gebakken eitje erop (i.p.v. gepocheerd, want dat lukt me nooit - mss man eens laten proberen).

Gepocheerd ei kan ook in de magnetron!

afrodite05 schreef op 10-04-2024 om 15:36:

[..]

Gepocheerd ei kan ook in de magnetron!

Ik geloof niet dat ik ooit een  gepocheerd ei heb gegeten. Is dat zo anders dan gewoon zacht gekookt?

Ik was op tijd en maakte andijvie stamppot met spekjes en een gehaktbal. Ouderwets met jus en appelmoes. Was lekker!

Morgen eet ik niet thuis en eet de rest aardappelschijfjes, doperwten wortels en een vega ding.

Eitjes, yummm liefst zachtgekookt, die warme dooier dan met zout oplepelen heerlijk. Of hardgekookt en dan als gevuld eitje opsnoepen.

Vandaag aten wij: boekweit/paddestoelnoedels met broccoli, ui en een kokoscurry sausje, geroosterde cashewnoten en gegrilde kipspiesjes. Niet mijn favoriet, broccoli. Maar het was oké kennelijk als het verzopen is in goed gekruide kokosmelk. En misschien is mijn smaak een beetje minder door de hooikoortsmedicatie. Als ik niks meer ruik/proef, moet ik een pauze inlassen van de neusspray. Nare bijwerking voor een eetliefhebber als ik. 
En verder salade met avocado, ijsbergsla, komkommer, tomaten, garnalen en cocktailsaus. 

Wij aten vandaag nasi met satésaus en morgen worden het frietjes met een snack.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.