Eten
Dolfje
29-05-2023 om 09:43
Hier een salade met mozzarella en tomaat en kijk nog even of er iets van vlees /vervanger bij komt.
Teigera
29-05-2023 om 11:12
Wij krijgen een aanschuiver, die graag vegetarisch en koolhydraatarm eet. Dus we passen ons aan: nasi van gewone rijst en bloemkoolrijst, met vega gekruide kipstuckjes erdoor en een berg roerbakgroenten, omelet in reepjes hoort er voor ons ook altijd bij, sate van tofu ernaast.
yette
29-05-2023 om 11:34
Wij doen vandaag een potje stereotype rolverdeling: De Vader achter de bbq, ik achter het aanrecht.
Gemengde salade, aardappelsalade, stokbrood, maïskolf, kipspies, bbq-worst, zelfgemaakte hamburger, kruidenboter, verse knoflooksaus.
MijnNaamIsHaas73
29-05-2023 om 20:34
Wij waren uit eten vanavond. Vooraf had ik cheviche van kabeljauw met iets van avocado. Hoofd was zeeduivel met pancetta en asperge. Ik hou normaal niet zo van nagerechten maar dat was vandaag de topper, basilicummousse met limoenijs en aardbei en een crumble van iets.
Dolfje
29-05-2023 om 21:21
Dolfje schreef op 29-05-2023 om 09:43:
Hier een salade met mozzarella en tomaat en kijk nog even of er iets van vlees /vervanger bij komt.
Ik had nog merquez in de koelkast, die hebben we erbij gegeten.
GeorgieBrown
29-05-2023 om 23:37
Indiasige groente (wortel, aardappel, kikkererwten, paprika, boontjes)- kokoscurry met rijst.
Dolfje
30-05-2023 om 06:53
Dinsdag dus of een omelet mee of een stukje kip met komkommer. Vanmiddag in de pauze thuis maar even bekijken wat het wordt.
Libertine
30-05-2023 om 08:02
vanavond roti, specialiteit van m’n echtgenoot, met aardappel, kousenband en kikkererwten. Met natuurlijk crispy chilis en man wat madame Jeannette sambal.
yette
30-05-2023 om 08:57
Krieltjes en iets dat ik ga verzinnen met halve courgette's uit de oven, gevuld met geprakte paddoburger, pijnboompitjes, basilicum en parmezaan - met er voor het opdienen nog wat extra pitjes, parmezaan, basilicum en rucola overheen.
Dat laatste klinkt vast beter als ik het presenteer als 'Courgette de Yette' 
irmaladouce
30-05-2023 om 10:47
Er komt weer allerlei lekkers voorbij, zeg!
Teigera, heb je een recept van die gnocchi met tomaten, courgette en citroenroomsaus? Of was dat auto-geïnspireerd?
Die Courgette de Yette klinkt ook heerlijk !
Wij eten restjes vandaag. Volkorenpasta met kerstomatensaus waarin de vulling van iets te pittige gerookte bbq-worstjes. Verder nog een paar met rucolapesto-geitenkaas gevulde paddenstoelen en een gemengde groene sla.
En pastasalade hou ik in gedachten voor later deze week. JoVo vindt dat geen eten, maar die is er niet door de week...
FaithfulDuck87
30-05-2023 om 11:00
ik moet nog boodschappen halen, dus even kijken. Eigenlijk wel zin in gevulde pasta met salade.
MijnNaamIsHaas73
30-05-2023 om 11:53
Vanavond een jarige gast, we eten asperges op klassieke wijze. Ik ga ze weer in de stoomoven bereiden, dat is goed bevallen vorige keer.
RoosOpJeHoed
30-05-2023 om 12:43
Krieltjes, gebakken zalm en witlofsalade met appel en in elkaar geflanste honing-mosterddressing
Ted68
30-05-2023 om 13:04
Had nog een groot stuk rib eye in de vriezer,en die gaat straks de oven in. Daarbij salade , en tagliatelle met citroen roomsaus. Die laatste voor mijn volwassen kinderen....