Eten
yette
01-03-2023 om 17:36
Er staat hier een goed pittige tomatensaus in te koken. Straks gaan er nog een paar bakjes halve kers-tomaatjes, kappertjes en zwarte olijven in en dan is de basis klaar om vanavond vlot twee soorten spaghetti op tafel te kunnen zetten: hoerenpasta en pasta di gigolo. Die laatste is ontstaan omdat niet iedereen hier thuis vis eet. Zijn naam dankt deze zelfbedachte variant aan zijn (yep, flauw) hete worst: chorizo.
Verder op tafel een soort van poor man's parmesan (maar dan toch voor de helft parmezaan) en een compensatiesalade.
Klinkt allemaal best leuk bij elkaar, vind ik. En het ruikt nu al verschrikkelijk lekker 
Wobbelkont
01-03-2023 om 17:53
Hier straks bobotie met ananas ipv appel. Maar dalijk eerst een chicken cheeseburger van het station verorberen 
afrodite05
02-03-2023 om 08:11
Ik heb een tijdje geleden witlofstamppot (rauwe witlof, tomaat, ham, puree) in de diepvries gelegd. Ik ben benieuwd hoe dat zich houdt als ik het vanavond in een ovenschaal met kaas opwarm. Als het te nattig is (heb ik vaak met ingevroren puree, geen idee waarom), ga ik het opbakken in een pan.
Teigera
02-03-2023 om 08:21
Lekker Koreveen, biryani.
Vanavond werken, we gaan iets bestellen, nog geen idee wat. Frut I eet bij opa en oma (en logeert daar) en frut II en lief gaan samen pizza eten.
Dolfje
02-03-2023 om 08:44
Ik heb nog een restje ijsbergsla en tomaatjes en ga denk ik gehakt rul bakken met zelfgemaakte gyros kruiden ( of shoarma dat weet ik niet meer) en knoflooksaus erbij.
Elmie
02-03-2023 om 10:53
Ik heb iets uit de diepvries getrokken want we zijn vanmiddag laat thuis. Als het tekort is, heb ik een blik soep.
anijsblokje
02-03-2023 om 12:47
Ik heb nog volkoren wraps over en vul ze vanavond met kidneybonen, zwarte bonen, tonijn, tomaatjes en wat ik verder nog in de koelkast vind en erbij past. Beetje mayonaise erbij om het een geheel te maken, zoiets.
Pepperoni
02-03-2023 om 12:55
Frietjes met kebab, een salade met o.a komkommer tomaat en feta en knoflooksaus.
ToetieToover
02-03-2023 om 18:54
Ik heb gehakt rulgebakken met ui en massaman currypasta, vervolgens kokosmelk en aardappel erin gemikt en het geheel laten koken tot de aardappel gaar was. Kerstomaatjes erbij, gewoon zo.
En verder pannenkoeken als lunch (vriend en ik werkten beiden thuis) en ik vind daar snert bij horen en vond er zowaar nog een portie van in de vriezer.
afrodite05
03-03-2023 om 08:03
Aardappelgratin met een salade van spinazie, gegrilde tomaatjes en ui en wat feta, daarbij een kipworstje.
Jynta1981
03-03-2023 om 08:13
Wij eten vanavond andijviestamppot bij mijn moeder. Fijn als er eens voor je gekookt wordt!
Morgen maak ik quiche. Ik denk dat ik kleintjes maak en dan een aantal loraine en een aantal met prei, geitenkaas, zongedroogde tomaatjes en walnoten. Dan is er wat voor ieders gading. Erbij een simpele salade.
FaithfulDuck87
03-03-2023 om 08:18
ik ben vanavond bij verjaardag en ik verwacht tomatensoep en iets van een broodje hamburger.