Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Wij eten een hamburger ( man met broodje en ik zonder) verder hoop sla, tomaat en augurk en natuurlijk kaas want zonder  kaas geen leven ook al ben ik op dieet 

Ik denk dat we vandaag bij yette op bezoek gaan, zo tegen etenstijd 

Macaroni met ham en kaas uit de oven voor het gezin, ikzelf slawrap met restjes kip van gisteren

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-01-2023 om 08:33

ik heb nog een restje paddenstoelenstoofpotje staan en daar eet ik rijst bij. 

Moosey schreef op 26-01-2023 om 19:40:

Ohhhhh Haas ik ben zo blij dat ik geen kinderen heb als ik dat lees (jajaja je krijgt er ongetwijfeld ook enorm veel voor terug enzo…)

Je krijgt er echt heel veel voor terug en eigenlijk eten ze best goed. Alleen Aziatische gerechten gaan er niet goed in.

Vandaag groot feest hier voor de kinderen want we eten Zweedse balletjes van ikea.  Ik was daar in de vakantie voor het eerst met de kinderen gaan lunchen en ze waren helemaal lyrisch over de balletjes en bijbehorende roomsaus. Die verkochten ze ook bevroren, dus een zak meegenomen.  Dat eten we vanavond met diepvries rode kool en wat frietjes uit de airfryer.  

gisteren tagliatelle met pasta saus met lekker veel groente er in 

Vandaag aardappels met? 

RoosOpJeHoed schreef op 27-01-2023 om 09:31:

wij eten vanavond dit: https://www.leukerecepten.nl/recepten/griekse-aardappel-stoof-met-sperziebonen/

Dat ziet er lekker uit!

Ik maak risotto met kip en veel groenten.

JtM

JtM

27-01-2023 om 10:45

MijnNaamIsHaas73 schreef op 27-01-2023 om 08:52:

[..]

Je krijgt er echt heel veel voor terug en eigenlijk eten ze best goed. Alleen Aziatische gerechten gaan er niet goed in.

Vandaag groot feest hier voor de kinderen want we eten Zweedse balletjes van ikea. Ik was daar in de vakantie voor het eerst met de kinderen gaan lunchen en ze waren helemaal lyrisch over de balletjes en bijbehorende roomsaus. Die verkochten ze ook bevroren, dus een zak meegenomen. Dat eten we vanavond met diepvries rode kool en wat frietjes uit de airfryer.

Wij hebben toevallig gister bij de ikea de balletjes gegeten, en ook weer een zak meegenomen. Tip: maak ze klaar in de airfryer! Worden ze lekker krokant van.

Wij hebben zo'n zak regelmatig in de vriezer hier liggen en ze op meerdere manieren klaar gemaakt maar bereiding in de airfryer staat met stip op 1.

Vanavond maak ik gnocchi, met courgette, erwtjes, champignons, kipdijfilet en romige saus. 

Kom ik terug van sporten en boodschappen ben ik de kaas voor op de hamburgers vergeten dus wandel ik vanmiddag maar even terug, heb er nl zo'n zin in

Vanavond een snijbonenstamppotje met honing-mosterd beenham

Vanavond witlofsalade met geroosterde bloemkool en geroosterde aardappels, en een braadworstje. Of een braadworstje voor lief en voor mij wat geitenkaas, daar denk ik nog even over. 

We hebben met vrienden in de stad afgesproken bij een wat duurdere italiaan....heb er zin in!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.