Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-12-2022 om 10:46

Vega nuggets, vegan schnitzel voor vastende vriend, met aardappeltjes en tomaatkomkommersalade. Beetje makkelijk vandaag

Vanavond bakken we friet en daar maak ik gyros bij met knoflooksaus en een salade van komkommer tomaat en fetakaas.

Ik denk dat het vanavond een stamppotje met winterpostelein en gedroogde tomaat wordt, of zoiets. Mogelijk gooi ik er nog kaas doorheen maar ik denk dat het vegan blijft. (dan dus ook niet stampen met melk, ga ik maar eens proberen want anders moet ik speciaal daarvoor melk halen) 

JtM

JtM

14-12-2022 om 11:54

Ik heb vanochtend al lekker paprikasoep voor de lunch gemaakt, ga ik strakjes eten. Voor vanavond maak ik penne met kipgehakt, winterpeen en spinazie met een beetje rode pesto er doorheen.

Ik twijfel nog of ik friet zal bakken, of een quiche in de airfryer doe.

Klinkt allemaal weer lekker!

Ik ga bleekselderij dat over is, roerbakken met een uitje en winterpeen. Daaroverheen gaat kaas en peterselie. Ik bak stukjes kip mee en daarbij eten we aardappelkroketjes.

Vanavond rode bieten met walnoten en geitenkaas. Erbij....ben ik nog niet uit. Vlees niet want dat zijn de walnoten en geitenkaas, maar iets van een aardappelkoekje ofzo.

Man maakt hamburgers vanavond. Ik maak er een bakje rauwkost bij.

Kipfilet met fajitakruiden in wraps .

TanSwallow86

TanSwallow86

14-12-2022 om 14:28

Maaltijd salade of brood

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-12-2022 om 17:05

aardappeltjes, sla en schnitzel

Herfstappeltaart schreef op 14-12-2022 om 13:19:

Vanavond rode bieten met walnoten en geitenkaas. Erbij....ben ik nog niet uit. Vlees niet want dat zijn de walnoten en geitenkaas, maar iets van een aardappelkoekje ofzo.

Het zijn  gemakzuchtig aardappelkroketjes uit de airfryer geworden en door de bietjes zijn ook nog appeltjes gegaan. Was lekker al bij al.

Gisteravond aten we rijst met kipkerrie met cashewnoten en erwtjes, maar dan met vega kip. Vanavond aten we van die grote schelpen-pasta uit de oven, met pompoen- spinazie- ricotta-saus. Geraspte kaas eroverheen. 

Ik ben toch voor de quiche (spinazie/geitenkaas/tomaat). De andere helft morgen

Gebakken aardappelen 
Had een maaltijd salade erbij gehaald en gedeeld met man.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.