Eten
ToetieToover
22-08-2022 om 18:31
Het is duidelijk courgette-tijd!
Ik pluk ze lekker klein en dan grill ik ze. Vandaag met rul gebakken gehakt, ui, champignons, parmesan
, pecorino
, crème fraîche en gele linzenspaghetti. En basilicum, want die doet het al net zo goed als de courgettes.
De lunch was: opgebakken rijst met restje sperziebonen en een salade van avocado, komkommer, mango, azijn en oregano, want die doet het al net zo goed als de basilicum ![]()
Dolfje
22-08-2022 om 18:46
Mijn salade was mwah. De rucola was niet zo lekker meer. Te droog en bitter. Daarna nog maar een bakje Griekse yoghurt gegeten.
afrodite05
22-08-2022 om 21:25
Wij hadden een lekkere pizza, man had calzone en ik had eentje met o.a. artisjokken. Die hebben we thuis nooit, pizza met artisjokken, omdat man daar niet van houdt. Dus ik greep mijn kans!
Nu lekker frambozen snoepen bij de tv.
yette
23-08-2022 om 08:23
Ik neem salade met bietjes, boontjes, rucola en feta mee voor de lunch en vraag vanavond of iemand de frituurpan bedient - dat kan met dit weer fijn buiten.
Dolfje
23-08-2022 om 08:25
Ik heb een bakje van de soep van zondag uit de diepvries gehaald dat eet ik vanmiddag in mijn pauze thuis. Vanavond een dieetreep en wat komkommer mee. Weegschaal gaat steeds een beetje naar beneden dus dat gaat goed. Er is nu bijna 4,5 kilo af.
Mama-Inge
23-08-2022 om 09:11
Soep met broodjes
Heb de soep al klaar, was vanmorgen heerlijk koel in huis
Vanavond alleen even opwarmen
RoosOpJeHoed
23-08-2022 om 09:44
Geroosterde groenten (paprika, courgette, tomaat) met volkoren couscous, feta en pecannoten.
RoosOpJeHoed
23-08-2022 om 09:45
Dolfje schreef op 23-08-2022 om 08:25:
Ik heb een bakje van de soep van zondag uit de diepvries gehaald dat eet ik vanmiddag in mijn pauze thuis. Vanavond een dieetreep en wat komkommer mee. Weegschaal gaat steeds een beetje naar beneden dus dat gaat goed. Er is nu bijna 4,5 kilo af.
Mooi Dolfje!
Teigera
23-08-2022 om 10:31
Gisteravond late dienst, heb een Libanees flatbread gehaald gevuld met oa aubergine, rucola, za'atar en labneh. Smaakte goed. Lief en de frutjes aten maar weer eens chili con carne, hun lievelings geloof ik.
Vanavond eten we lasagne met vega gehakt, paprika, champignons, spinazie. Mozzarella en Parmezaan eroverheen.
watertoren
23-08-2022 om 15:31
Ik ben uit lunchen geweest en heb sate met friet op. Ik denk dat ik vanavond maar een uitsmijter bak met ham en kaas.
anijsblokje
23-08-2022 om 18:16
Niet juist nu behoefte aan extra groente, watertoren?
Hoewel ik een goede saté ook nooit aan me voorbij laat gaan!
Hier staat straks ribollita op het menu. De vriezervoorraad moet een beetje op.
watertoren
23-08-2022 om 18:22
anijsblokje schreef op 23-08-2022 om 18:16:
Niet juist nu behoefte aan extra groente, watertoren?
Hoewel ik een goede saté ook nooit aan me voorbij laat gaan!
Hier staat straks ribollita op het menu. De vriezervoorraad moet een beetje op.
Nee, ik ben niet zo'n grote liefhebber van groente.