Eten
Moosey
16-08-2022 om 10:01
Afrodite
Dat klinkt niet fijn allemaal.
Ik at gister maar weer eens broodjes op de Spoed. Lief was heel plotseling erg verzwakt geraakt de afgelopen dagen en het werd niet beter. Ze hebben nog niks kunnen vinden wat t verklaart dus ze hebben m nog maar even gehouden. Wel heerlijk op een 1-persoonskamer gelukkig. Hij appte vanochtend dat het nu toch wat beter lijkt te gaan. Vanmiddag lekker naar m toe.
Vanavond heb ik een vergadering op werk en gaan we of zelf pizza’s maken of pizza bestellen.
ToetieToover
16-08-2022 om 10:06
Moosey schreef op 16-08-2022 om 10:01:
Afrodite
Dat klinkt niet fijn allemaal.
Ik at gister maar weer eens broodjes op de Spoed. Lief was heel plotseling erg verzwakt geraakt de afgelopen dagen en het werd niet beter. Ze hebben nog niks kunnen vinden wat t verklaart dus ze hebben m nog maar even gehouden. Wel heerlijk op een 1-persoonskamer gelukkig. Hij appte vanochtend dat het nu toch wat beter lijkt te gaan. Vanmiddag lekker naar m toe.
Vanavond heb ik een vergadering op werk en gaan we of zelf pizza’s maken of pizza bestellen.
Dat is schrikken, ik hoop dat je vanmiddag een energieke Lief bezoekt.
Enneh… zelf pizza maken natuurlijk, ik hoor dat die van jou legendarisch lekker zijn
MijnNaamIsHaas73
16-08-2022 om 10:45
Sterkte Afrodite en Moosey!
Bonne anniversaire Yette 🥳
Ik weet niet wat we vandaag eten, mijn moeder verzorgt vanavond de maaltijd en ze is van plan om samen met oudste te koken.
RoosOpJeHoed
16-08-2022 om 11:19
Sterkte Moosey en Afrodite!
Gefeliciteerd Yette!
Vanavond maak ik pastasalade met rucola, tomaat, rode ui, olijven, mozzarella en rauwe ham. Likje zuivelspread en pesto erdoor.
afrodite05
16-08-2022 om 11:46
Gefeliciteerd Yette!
Hier gaat het iets beter vandaag. Dus vanmiddag ga ik naar huis, wat dingen regelen, o.a. boodschappen doen. Ik wil vanavond die courgettespaghetti met spinazie en tomaat maken. Morgen weer terug naar mijn ouders.
Sterkte Moosey! Hopelijk gaat het bij jullie ook beter.
ToetieToover
16-08-2022 om 12:33
yette schreef op 16-08-2022 om 12:26:
Sterkte Moos en Dite!
Hé verbinding! Gefeliciteerd met je verjaardag 🥳
Dewi-Sri
16-08-2022 om 13:48
Heel veel sterkte voor de lieve medeforummers die het nodig hebben en Yette, bonne anniversaire!
Vanmorgen een mooie barbecue gekocht met plancha, dus ik had al wilde plannen voor het avondeten, maar het blijkt een helse klus om dat ding in elkaar te zetten. Dan de boel maar in de pan. Alleen weet ik nog niet wat... we een wel madame Jeanette-peper gescoord.
JtM
16-08-2022 om 14:25
Gefeliciteerd Yette!
Sterkte voor Moosey en Afrodite.
Wij eten vanavond een van de lievelingsgerechten van zoon: spinazieschotel.
Dolfje
16-08-2022 om 14:47
Gefeliciteerd Yette!
Sterkte Afrodite en Moos!
Ik eet dadelijk een kom soep en een gekookt ei en neem nog een ei en hoop komkommer mee naar het werk.
Man maakt omelet met champignons en tomaat.
Wobbelkont
16-08-2022 om 15:28
Vanavond witlof ham/kaas met aardappelpuree en kipschnitzel. Daarnaast maak ik zometeen ook alvast de boerenkoolstamppot voor morgen, waar ook een kipschnitzel bij komt.
Mama-Inge
16-08-2022 om 15:31
gefeliciteerd yette
En sterkte voor afrodite en moosey
Hier word het vanavond soep met broodjes
Elmie
16-08-2022 om 16:06
Wat naar dat het minder gaat met je lief Moos. Hopelijk knapt hij snel weer een beetje op 🤞
En ook sterkte voor jou Afrodite. Klinkt als een roerige tijd.
Gefeliciteerd Yette. Fijne dag 🥳
Wij eten macaroni. En het toetje heeft zoon bijna helemaal zelf gemaakt 😍 En zelf bedacht. Lange vingers met gemengde vruchten. Daaroverheen custardvla en een laagje slagroom. Hij is helemaal trots en blij ❤️