Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

broodje kip ananas.
Met sla en tomaat erbij

Ik ga eindelijk iets met de limabonen doen. Salade wordt het dus, met limabonen, sardines, sperziebonen, tomaat, paprika...zoiets. 

Elmie schreef op 19-07-2022 om 11:49:

Wij eten weer een salade. Dit keer met couscous, spitskool, ei, appel, krenten en mandarijnen. Met een dressing.

Wij gaan waarschijnlijk afhalen. Ik heb nul zin om ook maar iets in de keuken te doen en dat gebeurt niet vaak! Wat weet ik nog niet.

Brood met humus en gerookte kip.  Te heet voor een warme maaltijd.

Verse fruitsalade (meloen, aardbeien, aalbessen) staat al in de koelkast.

TanSwallow86

TanSwallow86

19-07-2022 om 15:55

Ik heb van die waterijsjes, die je self moet laten vriezen. Dus dat eet ik vandaag. Heb veel ijsblokjes in huis, dus kan met water gevuld met ijsblokjes. Morgen boodschappen doen 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-07-2022 om 16:04

watermeloen met feta en munt. Erbij een foccaciabrood 

Ik heb net het restje couscousalade op en een boterham gesmeerd om mee te nemen met kip, mayo en ijsbergsla.

Kipfilet met uien en ham en kaas en gebakken aardappelen.

Elmie schreef op 19-07-2022 om 14:20:

[..]

Wij gaan waarschijnlijk afhalen. Ik heb nul zin om ook maar iets in de keuken te doen en dat gebeurt niet vaak! Wat weet ik nog niet.

Het wordt pizza 😋

Ik ben vanmiddag gaan lunchen, een bagel met humus en gegrilde groenten.
ik heb net een bakje chips op want echt behoefte aan zout. Nu ga ik een fruit salade maken. 

Vanavond uit eten in het restaurant van de camping.  Hadden we beter niet kunnen doen.. . Ik had paella maar die was echt niet te eten. Gelukkig heb ik nog wat kaasjes in de koelkast dus dat wordt een kaasplankje bij de borrel vanavond.  En volgend jaar maar weer naar Italië,  daar is het eten echt beter.

Wij zijn na een lange en vermoeiende tocht op de plek van bestemming gekomen. Even in het zwembad afgekoeld en daarna naar het stadje gelopen. Daar in een simpel restaurantje heb ik flammkuchen gegeten, man had een hamburger met frietjes. Hij wil alle burgers uit de omgeving testen zei hij, dus dit is niet de laatste burger van de week. Ach, als hij daar blij van wordt 

Terug op de kamer hebben we nog stukjes ananas die ik voor onderweg had meegenomen bij wijze van nagerecht gegeten.

Lekker Afrodite flammkuchen! 
Balen van de paella Haas, je kan in Spanje wel lekker eten maar paella sla ik altijd over   

Ik heb voor vanavond een bakje dahl uit de diepvries gehaald, ik bak er een eitje bij en plat brood uit de Indiase winkel.

yette

yette

20-07-2022 om 09:24 Topicstarter

Köfte, gele rijst en iets met ui, tomaten en courgettes (als het in huis wat afkoelt uit de oven, anders uit de pan). 

Had gisteren lekkere bowl gemaakt met gewokte bloemkoolrijst, komkommer, gerookte zalm, sla, edameboontjes, avocado en een zelfgefabriekt sausje van sriracha, mayonaise en limoen sap. Was heerlijk.

Dewi-Sri heeft me geinfluenced met haat salade nicoise dus ik draai vanavond iets in elkaar met gekookt ei, gerookte kip, haricots verts en overgebleven bloemkoolrijst en edameboontjes. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.