Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ted68 schreef op 11-03-2026 om 07:44:

Maak vanavond een traybake Met Aubergine ui, feta, Paprika, courgette, aardappel. En maak er nog kipfilet uit de airfryer bij.

Door de aubergine van Ted geïnspireerd maak ik vanavond melanzane.

Poison schreef op 10-03-2026 om 17:26:

klinkt lekker allemaal! Wij eten bruine bonen met gebakken uien en uitgebakken spek en daarbij een zoetzure komkommersalade.

Ooooo dat wil ik ook! Ik heb acuut bonen in de week gezet. En kiemgroenten gezaaid. 

Vandaag wordt het een noedelsalade van Konjac slierten, radicchio, mango, komkommer, ui, gefrituurde aubergine en basilicum. Kipfilethaasjes en cashewnoten erbij. 

Wij eten vanavond wraps met kruidige kipstukjes uit de oven, crème fraîche, avocado, komkommer, tomaat, veldsla, kruiderij en dergelijke. Frut I kookt .

irmaladouce schreef op 10-03-2026 om 09:23:

Ik maak chicken mole poblano m.b.v. een potje K&K saus... ik ben benieuwd.... Rijst en/of white corn wraps erbij, fijngesneden icebergsla en een slaatje van mais, tomaat, rode paprika.

De potjessaus viel uiteindelijk niet tegen en heeft me geïnspireerd om het een keer zelf from scratch te maken !

Die blauwe druiven van Ottolenghi zien er goed uit, yette! Die ga ik onthouden voor een zomers apero !

Ik twijfel voor vanavond. Het kan een Taco Salad worden maar mss laat ik me door Teigera's frut I influencen en worden het wraps met kip en allerlei..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.