Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Vanavond een agv-tje: sperziebonen, gebakken aardappelen en een kipsate-schnitzel.

Wij zijn onderweg naar het vliegveld, vanavond dus weer thuis eten. Geen idee eigenlijk of ik nog iets in de diepvries heb maar een blik soep en tosti maken lukt vast als ik vanmiddag geen zin heb om eerst naar de winkel te gaan.

Goede reis Dolfje!

Wij eten vanavond vistaart en een salade van sla en tomaat erbij

JtM

JtM

20-06-2022 om 10:21

Fijne terugreis Dolfje.

Wij eten vanavond Beef Shanghai.

Vanavond cous cous met een een prutje gemaakt courgette,tomaat, aubergine,rundvleesreepjes, en vooral veel kruiden.

Wij eten vandaag Thaise curry met eieren en rijst.

vanavond basmatirijst, sticky kip, doperwten en gebakken champignons. 

Goede reis Dolfje (of inmiddels misschien al welkom thuis). 

Hier staan pangafilets op het menu, die gaan omwikkeld met spek de oven in. Daarbij rösti en erwtjes.

yette

yette

20-06-2022 om 15:24 Topicstarter

Filetlapjes met een marinade van vooral knoflook en gerookte paprika, kleine aardappelen met schil & rode ui van de bakplaat, sperziebonen (als salade of warm, daar moet ik nog iets mee verzinnen).

TanSwallow86

TanSwallow86

20-06-2022 om 15:31

Pff even kijken. Ik heb een caesar salade of crackers met kaas. Zal wel de salade worden want houdbaar tot de 26e en de kaas tot september

gekookte aardappelen met doperwtjes en worteltjes 
En iets van een cordon bleu of snitzel erbij

afrodite05 schreef op 20-06-2022 om 15:23:

Goede reis Dolfje (of inmiddels misschien al welkom thuis).

Net geland  maar nu wachten op de koffer. En dat duurt lang.

Dolfje schreef op 20-06-2022 om 15:46:

[..]

Net geland maar nu wachten op de koffer. En dat duurt lang.

Wel thuis straks Dolfje.

Ik maak gehaktballen in onze nieuwe gietijzeren braadpan. Daarbij aardappeltjes en andijvie in roomsaus.

Dolfje schreef op 19-06-2022 om 18:03:

[..]

Alleen aardappelen? Gekookt, gebakken, friet? Aardappelsalade, Rösti? Puree? Stamppot?

Kortom vragen vragen vragen

Ik had blokjes aardappel, wat sperziebonen en daarbij pindasaus met uitjes erin.

Voor vandaag heb ik entrecôte van de Appie. Nog nooit eerder gehad maar hij heeft nog maar tot 26 juni. Met alleen gebakken aardappelen en wat champignons dus geen groente; anders wordt het wat veel. Volgende keer meer groente.

Saffraanrisotto met geroosterde bospeentjes en kabeljauw, omwikkeld in serranoham!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.