Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Ciska78

Ciska78

12-03-2026 om 13:24 Topicstarter

Heel erg wennen voor dochter, heel veel shutdowns. Met de begeleiding van de vrijdag is er wel een klik.
Met die van de dinsdag nog absoluut niet, het lijkt alsof hij graag "vriendjes" met dochter wil worden en er dus niet staat voor haar. Nog heel erg in de overvraging. Het geeft dochter echt heel veel spanning helaas.

♥️♥️

Hallo Ciska, ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien is dit al geopperd maar, het zou ook heel goed met de hormonen te maken kunnen hebben? Deze gaan in de pubertijd alle kanten op en hebben een flink effect op de hersenen en emoties. Onderschat dat niet. Wie weet kan hormoontherapie (de pil?) iets betekenen. 
Heel veel sterkte voor julie allemaal, het valt niet mee. Zorg ook goed voor jezelf! 

Appelsientjes schreef op 16-03-2026 om 03:20:

Hallo Ciska, ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien is dit al geopperd maar, het zou ook heel goed met de hormonen te maken kunnen hebben? Deze gaan in de pubertijd alle kanten op en hebben een flink effect op de hersenen en emoties. Onderschat dat niet. Wie weet kan hormoontherapie (de pil?) iets betekenen.
Heel veel sterkte voor julie allemaal, het valt niet mee. Zorg ook goed voor jezelf!

Ik raad je aan wél alle reacties te lezen!  Dan had je deze misplaatste post niet geplaatst.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.