Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

lieve Ciska,  ik hoop oprecht dat de tijd in de sneeuw samen jullie een boost gaat geven.
Even uit deze negatieve, zeer pijnlijke spiraal weg. Vooral ook een uitputtende,  voor jullie alle drie.
Jullie gaan ook met meer familie begreep ik laatst, probeer ook even samen met je man , al is het maar even, wat tijd samen te hebben. 
Natuurlijk komt daar mijn wens bij dat dochter even blij kan zijn met de sneeuw.
Een dikke knuffel, ♥️♥️

Hoi Ciska, hoe is het met je?
Ik denk veel aan je/ jullie gezin.
♥️

hoi ciska, hoe gaat het nu? Denk aan jullie?

Ciska, hoe is jullie vakantie geweest? 

Ciska78

Ciska78

29-01-2026 om 14:12 Topicstarter

sorry voor een tijdje stil.
De vakantie is ondertussen voorbij, en we proberen weer een beetje in het "normale" ritme te komen.
Ondanks dat we vorig jaar op dezelfde plek een goede vakantie hebben gehad en de hoop hadden dat dat dit jaar ook zo zou zijn, was dit helaas toch niet het geval.
Dochter begon al met spanning aan de vakantie (hoogstwaarschijnlijk een combi van de vorige vakantie daar in haar hoofd (die echt leuk was maar dat is bijna niet te evenaren), de hond die mee was, opa en oma die mee waren), en die spanning is niet echt weg gegaan.
Ze heeft zeker wel momenten gehad waar ze genoten heeft, maar de spanning overheerste.
Helaas.

Vandaag komt er een nieuwe medewerker kennismaken, hopelijk klikt het en kunnen we de thuisbegeleiding gaan uitbreiden.

Wat spijtig Ciska! Haar toestand is ook wel verslechterd natuurlijk en wellicht ook de confrontatie tov de vorige keer.
Neemt niet weg dat het voor jullie ook meer spanning gaf terwijl jullie toe zijn aan even wat, al is het maar even op een dag, ontspanning.
Dit zeker omdat oma en opa en hond ook meegingen.

Ik hoop dat de nieuwe medewerker klikt met dochter en jullie zodat er meer thuisbegeleiding kan komen.
Wat is het toch ontzettend zwaar voor jullie en dochter!
Ik denk veel aan jullie als gezin, je hebt er niet veel aan maar weet dat ik meeleef.

Van mij nu een dikke knuffel en veel sterkte en liefs.
♥️

Het was jullie echt zó gegund geweest om gewoon samen een paar dagen ontspannen te kunnen genieten. Zo jammer dat dit niet (helemaal) gelukt is.
Gaven het feit dat de hond en haar grootouders mee waren haar extra spanning? 

Hopelijk gaat er een klik zijn met de thuisbegeleiding. Dat is ook zo persoonsafhankelijk.  

Hebben jullie samen wat kunnen doen in de vakantie? 
Even met zijn 2 en zijn ?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.