Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Examens 2023

Doet je kind examen dit jaar of ben je op een andere manier betrokken. Klets mee! 


Mamajome schreef op 14-06-2023 om 16:38:

Alle geslaagden: Gefeliciteerd .
Ook hier is jongste geslaagd.

Gefeliciteerd 

Geslaagd!  

hier ook een certificaat binnen! Wel iets met hakken en een sloot maar zeker gezien het overgeven en paniekaanvallen super trots dat het gelukt is! Op naar de volgende certificaten komend schooljaar. Uiteindelijk komt iedereen er wel! 

dank jullie wel.♥️,
En een cijferlijst, had ik echt niet verwacht.
Ohh wat een opluchting voor de pubers en puders
En voor jullie zoon of dochter ook van harte gefeliciteerd🥳,
Voor als ik het goed las de zoon van Bakblik, we zullen voor hem duimen💪

SuzyQFive

SuzyQFive

14-06-2023 om 17:29 Topicstarter

Gefeliciteerd voor alle geslaagden! 

SuzyQFive

SuzyQFive

14-06-2023 om 17:41 Topicstarter

Oh ik heb echt zitten janken, wat een blije kinderen mocht ik bellen, zo fijn! Ik heb van mijn mentorklas één leerling met een her, heel kansrijk (gezakt op de 5,5 gemiddeld). Die is al op school geweest. 

Bij basis is iedereen geslaagd. Bij kader dus één voorlopig afgewezen maar dat wordt vast wel een 100%. Van de mavo is er een gezakt. En nog een paar die een her gaan doen. 

Ik denk dat we echt heel tevreden mogen zijn  

SuzyQFive schreef op 14-06-2023 om 17:41:

Oh ik heb echt zitten janken, wat een blije kinderen mocht ik bellen, zo fijn! Ik heb van mijn mentorklas één leerling met een her, heel kansrijk (gezakt op de 5,5 gemiddeld). Die is al op school geweest.

Bij basis is iedereen geslaagd. Bij kader dus één voorlopig afgewezen maar dat wordt vast wel een 100%. Van de mavo is er een gezakt. En nog een paar die een her gaan doen.

Ik denk dat we echt heel tevreden mogen zijn

Oh ja ook echt iets voor mij: heerlijk om te bellen en goed nieuws te mogen brengen he 😂.

Geslaagd! Wel verwacht maar toch een enorme opluchting!

Ook hier hangt de vlag inmiddels uit! Zoon was helemaal door het dolle (al hadden wij wel verwacht dat ‘ie het zou halen). Vanavond lekker uit eten, zaterdag op pad voor een sjiek pak voor de diploma-uitreiking en het gala 

SombraOnline schreef op 14-06-2023 om 14:17:

Gefeliciteerd met de geslaagden! Ik kan mijn gevoel nog zo terughalen, ik had een herkansing maar die haalde ik ook niet.
Daarna vavo gedaan voor twee vakken, en toen slaagde ik eerst weer niet Maar met de herkansing daarna ging ik van een 4,6 naar een 6,2 voor geschiedenis met behulp van een cursus. Wat was ik opgelucht toen!

Hopelijk worden er nog meer kinderen gebeld dat ze geslaagd zijn. Ik vind het knap, zeker na de corona periode!

Het is dat ik niet verwacht dat mijn broer hier schrijft. Maar die had precies dat  

Alle geslaagden gefeliciteerd.

Hier dochter geslaagd voor Basis en zoon voor het mbo 

Due-scimmie schreef op 14-06-2023 om 19:31:

[..]

Het is dat ik niet verwacht dat mijn broer hier schrijft. Maar die had precies dat

Ha, net nog even gecheckt, maar ben toch echt een vrouw.  Er waren meer mensen in mijn jaar die het hadden, ik had op ''normaal'' vwo twee tijdvakken, en op de vavo zat ik net in het jaar dat je alle tien de tijdvakken moest leren. Ik had dat in elk geval enorm onderschat, terwijl ik dol ben op geschiedenis.

iedereen gefeliciteerd. Hier is zoonlief ook geslaagd met een mooie lijst.  Hij heeft zijn eindexamens heel goed gedaan gemiddeld een 7,6 gehaald op het ce.  Wij zijn lekker gaan uit eten met de opa's en( bonus) oma's. 

gefeliciteerd allemaal! 

gefeliciteerd allemaal, en voor de herkansers: zet 'm op het kan nog.
Voor de gezakten balen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.