Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Zwanger worden najaar 2021


Pands schreef op 01-08-2021 om 23:40:

[..]

Met mijn 1e zwangerschap was ik direct zwanger, ik heb daardoor niet een normale menstruatie gehad na de pil. Maar ik snap wel als je dat even wilt afwachten.

Leuk wat voor boeken heb je gevonden?

Wat leuk! Kon je daardoor wel goed je uitgerekende datum bepalen? Veilig Zwanger van Beatrijs Smulders, best een interessant boek tot nu toe. En nog een ander boek met tips en tricks tijdens je zwangerschap (weet de titel even niet) 

Sunny_

Sunny_

02-08-2021 om 14:49 Topicstarter

Leuk dames! Ik mag deze week ook voor mijn tweede vaccinatie. We hebben nog niet besloten of we dan meteen er voor gaan of nog even wachten tot na de zomer  

Spannend Sunny_! Waar hangt de keuze voor jullie vanaf?
Zijn jullie er veel mee bezig? Ik merk het aan mezelf wel dat ik er elke dag toch mee bezig ben haha.. Ook wel soms met een bepaalde twijfel/zenuwen hoor! Ik vind het lastig in te schatten wat er op me af gaat komen en ben nogal een controlfreak.

Sunny_

Sunny_

02-08-2021 om 21:35 Topicstarter

Ik kan je de hand schudden, mede-controlfreak hier ik vind het ook spannend en eng, maar tegelijkertijd sta ik er wel relaxed in. Lukt dat jou nog een beetje Herecomesthesun? Genieten is ook belangrijk  

Ik slik al 1,5 maand foliumzuur dus we kunnen beginnen wanneer we willen. Wij gaan op autovakantie eind september en ik wil niet al die uren misselijk danwel kotsend hoeven doorbrengen mocht het meteen raak zijn. We wilden sowieso wachten op het Corona vaccin en dan hoeven we met die vakantie nog maar 1 of 2 rondes extra over te slaan. Die paar maanden maakt dan ook niet zo veel meer uit denk ik.. Al acht ik de kans ook groot dat we de condooms snel zat zijn en dan wel zien hoe het loopt. 

Wat leuk! Ja, het lukt nu wel aardig goed. Het niet-weten probeer ik nu steeds meer als het mooie eraan te zien. Eigenlijk is het een groot avontuur . Ik ben nog aan het wachten tot ik voor het eerst ongesteld word na stoppen met de pil (nu ongeveer een kleine week gestopt). Ik wil namelijk voordat we “echt” beginnen graag weten wanneer mijn laatste menstruatie is. Wat is jullie ervaring na stoppen met de pil wanneer jullie voor het eerst weer ongesteld werden?

hoe gaat het verder bij jullie?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.