Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend maart 2022

In de traditie van het Viva-forum wil ik graag een uitgerekend in maart 2022 topic openen.


Wie vindt het leuk om gezellig mee te kletsen over het wel en wee van zwanger zijn? Baby namen verzinnen, kwaaltjes, duimen voor goede echo's. 




NaamLft UDKindje#Volgende echo
Summerlovin3028/022e💙
Wieweet3902/033e💙 07/10
LaDolceVita3402/032e💙
Citroentaartje3310/032e💗
Vera993313/032e
Mandrona 3213/032e
22/10
Leeuwtje323513/032e💗 
Sterrewaterman3616/033e
26/10
Violetje3918/032e
28/10
Tinkeltje3618/033e
26/10
Karavaan3219/033e💙27/10
Bean2819/031e💗 27/10
Aygo3321/033e 27/10
Theetuin2923/032e💙


 Lasvegas84
Oleander


Ik zal wat meer over mezelf vertellen. Ik ben 37 en dit is ons derde kindje. We hebben 2 jongens van 1 en 5. 

Ik heb gisteren positief getest. Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 18 maart uitgerekend.

Hallo, ik sluit me hier ook graag aan. Mijn zelf uitgerekende datum is 10 maart.

Ja leuk! Gefeliciteerd!


Heb je al een datum voor een echo staan? Ik mag 31 juli. Ik ben zo benieuwd.


Heb je ook last van kwaaltjes? Ik ben gelijk alweer behoorlijk misselijk en gigantisch hoofdpijn. 

Ik ben af en toe misselijk en af en toe heel moe. Maar verder voel ik me nog prima.

Geen hoofdpijn gelukkig, dat is heel naar dat je dat hebt! 

Mijn eerste echo is iets later dan ik zou willen ivm vakantie en staat op 6 augustus.  

Ik wil ook wel meeschrijven!
Vorige week ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik moet nog steeds wennen aan het idee, het was niet gepland maar wel gewenst!

Ons zoontje is 17 maanden, dit wordt ons tweede kindje.

Tinkeltje37 vorig mij zaten wij vorige keer ook in het zelfde "uitgerekend in topic". Ik heb toen niet meer meegeschreven op den duur, zal nu beter m'n best doen. 


Welkom! Wat is je uitgerekende datum denk je?  

Ik denk begin maart ergens. 22 juli de eerste echo.

Welkom LaDolceVita! Ik weet het helaas niet zo goed meer. Leuk dat je nu weer zwanger bent. Dat is inderdaad even wennen zo. Ik moet zelf ook nog erg aan het idee wennen. Ik denk dat het na 12 weken wel wat echter gaat worden. 

Citroentaartje: oh dat duurt inderdaad nog wel even. Bij mij is het ook een week later. Maar ik hoop dat de vakantie er voor zorgt dat ik er niet te veel mee bezig ben.


Net ook weer een nieuw kwaaltje gespot: ik zat een filmpje over een kind te kijken en moest er van huilen. 

Ik schreef toen mee onder een andere naam, volgens mij kwam dat topic ook niet zo van de grond toen.


Ja, na 12 weken zal het wat meer gaan landen denk ik. Hebben jullie altijd gedroomd van een groot gezin of is dat idee later gekomen? Ben nieuwsgierig. Vroeger dacht ik altijd dat ik later 3 jongens zou hebben maar, ik vind soms 1 kind al best wel pittig haha. 

Meld me ook! 20 Maart dus superpril, spannend. Heb dit jaar twee miskramen gehad dus moet het eerst nog even zien. Sta daar -gezien onze leeftijden- overigens heel nuchter in. Het gaat zoals het gaat! We hebben al een lief zoontje van 3 jaar.

Ben vooral wat moe, en heeeeel knuffelig

Ik wil ook een poging gaan doen tot meeschrijven 😉

Gisteravond een test gedaan en volgens eigen berekening uitgerekend rond 21 maart.

Ha leuk! Welkom!


LaDolceVita: het topic is overgegaan in een appgroep toen. We zijn nog steeds actief. Ik wist eigenlijk niet dat dit onder de noemer groot gezin valt, haha. We wilden altijd 2, maar dat voelde met name voor mij niet compleet. We hebben het wat tijd gegeven om te kijken of we dit echt willen en toch wel. Al is het vaak ook erg druk al met 2 kinderen. De jongste is gelukkig een stuk relaxter dan de oudste, daar kan nog wel eentje bij. 

Ik schrijf graag mee. Vandaag een positieve test. Volgens eigen berekening rond 17 maart uitgerekend. Super spannend weer hebben al een dochter van ruim 2.

Ook ik wil graag proberen mee te schrijven.

Leuk om te zien dat er al een aantal zijn in deze groep.

Mijn zelf berekende uitgerekende datum is 1 maart 2022. Ik ben 30 jaar en In verwachting van ons tweede kindje. Wij hebben al een dochter van bijna 19 maanden. 
30 juli staat de eerste echo gepland, super spannend weer allemaal!

Hoi allemaal!

Ook ik ben over komen waaien vanuit het Viva Forum (zelfde nickname) en wil graag met jullie meeschrijven. 

Afgelopen week een positieve test gehad. Was onverwachts snel (1e ronde). Het wordt ons derde kindje. We hebben al twee zoontjes van 3 en 1. Bij hen duurde het zwanger worden "iets" langer, dus ben helemaal overdonderd! 

Heb me zojuist aangemeld bij de verloskundige, dus hoop deze week een datum te krijgen voor een eerste echo. Ik ben rond 16 maart uitgerekend.

Toch weer spannend allemaal! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.