Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend Januari 2022


Hi Ik ga volgende week op vakantie, erg veel zin in lekker niks doen. 

Mijn buik begint nu ook te groeien, ben vandaag 18+2 en ik draag al sinds week 14 zwangerschapsbroeken  Vind zelf nog wel dat het ook kan lijken alsof ik gewoon opgeblazen ben, haha. Komende dinsdag heb ik de 20-weken echo, ik kijk er naar uit. Dan kan ik hopelijk met een gerust gevoel naar het buitenland. Wanneer hebben jullie de 20-weken echo staan?

Broodjegezond

Broodjegezond

07-08-2021 om 19:39 Topicstarter

Toevallig Lulu ik werk ook in de zorg. 
Ik merk dat ik het nu wel wat zwaarder vind dan bij mijn eerste zwangerschap. 
Mijn 20 weken echo staat gepland op 26 augustus. Ik vind het heel spannend! 
Zwangerschapsbroeken ik heb vandaag voor het eerst mijn zwangerschapsbroek aan. Ik pas mijn eigen broeken nog wel, maar in de loop van de dag zitten ze toch niet helemaal lekker meer. 
Mijn buik groeit nu sneller dan bij mijn eerste zwangerschap. 

Mijn 20 weken echo staat gepland voor 31 augustus,  ik ben dan 20+2.   

Vanmiddag zijn we even naar een babywinkel hier in de buurt geweest, beetje inspiratie opgedaan voor meubels en kinderwagens getest. Hebben jullie al spullen uitgezocht?

Broodjegezond

Broodjegezond

19-08-2021 om 15:35 Topicstarter

wij hebben eigenlijk nog helemaal niets uitgezocht.
Nu scheelt het al dat wij niet heel veel nieuwe dingen nodig hebben.
Ik heb wel wat kleertjes gekocht.

Met de grote aankopen wachten we echt tot na de 20 weken echo.

hoe gaat het met iedereen? 

wij hebben ook nog geen grote inkopen gedaan, daar wachten wij idd ook mee tot na de 20 weken echo.  Maar wel al wat kleertjes enz gekocht en begonnen met het opknappen van de toekomstige babykamer. 

Hier gaat het verder zo-zo, heb veel last van mijn buik en bekken . Ben de laatste twee weken ook enorm gegroeid op mijn buik dus het zal daaraan liggen. 

Hoi  hoe gaat het met jullie? Hebben jullie de 20 weken echo al achter de rug?

Wij hebben dinsdag de 20 weken echo gehad. Helaas werkten de kinderen niet echt mee en konden ze niet alles goed zien. Daarom zijn we vandaag voor een GUO geweest in het academisch ziekenhuis, hierbij konden ze alles beter bekijken. Geen afwijkingen gevonden, alles zit erop en eraan😊

Broodjegezond

Broodjegezond

03-09-2021 om 20:34 Topicstarter

Bij ons meisje vonden ze wel een afwijking bij de 20 weken echo.
Daarom zijn we vandaag voor een second opinion in het ziekenhuis gestuurd en worden we nu naar een academisch ziekenhuis doorgestuurd om ook mee te laten kijken door een kinderarts.

Ze is verder wel helemaal gezond en goedgekeurd, en de afwijking die ze zagen is voor nu ook niet levensbedreigend en ze kan er uiteindelijk gewoon 95 mee worden.

Maar voor nu zijn we dus nog steeds niet helemaal zorgeloos en wachten we nog even af. 

oh jemig, Broodjegezond, dat is niet het nieuws dat je wilt horen! Wel een geruststelling om te weten dat het voor nu niet levensbedreigend is. Sterkte

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.