Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Stomme tandarts!!!!!! Bahbah!!! Weer geweest, ik loop er nu voor deze kwaal bijna een jaar. Prima vent, rustig en legt alles uit. Maar jeeeezus, het lijkt maar niet goed te komen. Zit nu weer met een verdoofde snuit.

Zo buurman, tuintje lekker opgeruimd?  Alle zooi van (half) vergaan blad,  zand, restanten algen en kleine steentjes in de brandgang spuiten staat bij jou lekker opgeruimd maar wij moeten daar doorheen.  Even nog de bezem en het stoffer en blik ter hand nemen 

Sommige topics kunnen ook gewoon niet waar zijn hè...

Tering. Wat ben jij bekrompen zeg. Archie Bunker is bijna een wokie vergeleken met jou.

Ik kan toch echt niet meer ontkennen dat ik gevoelens voor je heb. Zucht. Waarom wonen ze altijd zo ver weg.

IK WAS HET NIET. Zoek maar een andere 'gek' voor je wraakactie. Dat stafje heb ik NIET gebruikt. Ik was het in iedergeval NIET. Knoop dat maar in je zakdoek.

Housemus schreef op 02-05-2024 om 10:28:

Tering. Wat ben jij bekrompen zeg. Archie Bunker is bijna een wokie vergeleken met jou.

Oh dus je gaat liever met je partner naar die musical? Mag je ook wel eerlijk zeggen hoor, ipv het zo geniepig op social media te zetten. Ik snap wel dat het je moeite kost om vriendschappen te sluiten.

De aanleiding is ernstig maar ik moet toch lachen om het gezicht van Caroline vd Plas die naast Frans Timmermans is gezet bij de herdenkingsuitzending op NPO1. 
Het liefst zou ze hem uitgummen denk ik 

Als ik jullie was zou ik een beetje zuinig zijn op het personeel dat je hebt! 
Een jaar of 10 geleden kon je nog denken: Voor jou 10 anderen als een personeelslid moeite had met een bepaalde taak. Nu ligt de keuze waar te werken toch wel bij de werknemer. Als je als baas partij kiest voor de scheldende klant en vindt dat de werknemer berispt moet worden, omdat hij niet helemaal volgens bedrijfspolicy gehandeld heeft,  moet je niet raar opkijken dat die kinderen van 17-19 jaar elders hun geld gaan verdienen! 
Een klant die jouw personeel uitscheldt met de meest vreselijke woorden,  omdat hij wettelijk gezien de friet letterlijk niet bruiner mag bakken dan wat hij nu doet verdient jouw steun en geen berisping, omdat hij niet 100 % beleefd bleef. 

Er lijkt  geen eind aan te komen. Zucht..

Bakblik schreef op 02-05-2024 om 07:01:

Zo buurman, tuintje lekker opgeruimd? Alle zooi van (half) vergaan blad, zand, restanten algen en kleine steentjes in de brandgang spuiten staat bij jou lekker opgeruimd maar wij moeten daar doorheen. Even nog de bezem en het stoffer en blik ter hand nemen

Potverdikkie nou heb je de tweede helft van je betonjungle ook gedaan en is de bende in de brandgang nog groter!  Dat gaat niet vanzelf weg!  Even vegen en met je stoffer en blik in de kliko doen. VANDAAG NOG!  morgen worden de ballen opgehaald. 

Rot op met die moederdag shit....  

rooiekater schreef op 06-05-2024 om 17:12:

Rot op met die moederdag shit....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.