Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Ter Apel. Het gaat écht uit de hand lopen.


OmaVan2 schreef op 30-04-2024 om 10:19:

[..]

Dit is de correcte formulering.

Je moet ook alleen kijken naar de instroom, aan doorstromers heb je niets. Van de woningen waar starters voor in aanmerking komen wordt gemiddeld dus 33% aan statushouders gegeven. Het staat alleen beter voor de cijfers om álle woningen mee te tellen, ook die waar starters en statushouders geen aanspraak op kunnen maken.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 30-04-2024 om 12:16:

[..]

Je moet ook alleen kijken naar de instroom, aan doorstromers heb je niets. Van de woningen waar starters voor in aanmerking komen wordt gemiddeld dus 33% aan statushouders gegeven. Het staat alleen beter voor de cijfers om álle woningen mee te tellen, ook die waar starters en statushouders geen aanspraak op kunnen maken.

Mijn punt is dat je het correct moer formuleren, anders heeft de ene het over appels en de andere over peren.

OmaVan2 schreef op 30-04-2024 om 12:30:

[..]

Mijn punt is dat je het correct moer formuleren, anders heeft de ene het over appels en de andere over peren.

Het is correct geformuleerd; van alle woningen waar starter op kunnen reageren gaat 33% naar statushouders. Dat zijn de appels. De peren, doorstromers, hebben niets te maken met het percentage.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 30-04-2024 om 13:03:

[..]

Het is correct geformuleerd; van alle woningen waar starter op kunnen reageren gaat 33% naar statushouders. Dat zijn de appels. De peren, doorstromers, hebben niets te maken met het percentage.

Precies.

Het is ook gewoon frustrerend om de cijfers op die manier lager te houden. 33% is nog steeds niet de helft maar al beduidend meer dan 10-12%.

Gewoon beestje bij de naam noemen.

Langzaam komen de invloeden van de Islam steeds dichterbij en we staan erbij en kijken ernaar. Denk ( die hele enge partij) had er vorige week bij de peiling 2 zetels bij. 

Alice12 schreef op 01-05-2024 om 10:26:

Langzaam komen de invloeden van de Islam steeds dichterbij en we staan erbij en kijken ernaar. Denk ( die hele enge partij) had er vorige week bij de peiling 2 zetels bij.

Even serieus, waar heb je het over ? Want ik begrijp het even niet.

Alice12 schreef op 01-05-2024 om 10:26:

Langzaam komen de invloeden van de Islam steeds dichterbij en we staan erbij en kijken ernaar. Denk ( die hele enge partij) had er vorige week bij de peiling 2 zetels bij.

ik ben best wel kritisch en maak me zorgen, maar deze zie ik even niet. kun je wat meer vertellen?

Broadway schreef op 01-05-2024 om 11:46:

[..]

ik ben best wel kritisch en maak me zorgen, maar deze zie ik even niet. kun je wat meer vertellen?

Het aantal moslims in Nederland groeit en elk jaar komen er meer bij.
Deze mensen nemen hun eigen denkbeelden mee, hun eigen waarden en normen die vaak schuren met Nederlandse waarden. Homo’s, vrouwenrechten, abortus, euthanasie, zomaar wat waarden waar Nederlanders veel waarden aan hechten en waar Moslims heel anders over denken.
Ik zie vooral veel afkeuring over de waarden en normen van Nederland en een grote liefde voor het land dat ze verlaten hebben. 
Ook vind ik het zorgelijk dat de bv. de radicale Moslimbroeders Moskeeën financieren in Nederland. 




Alice12 schreef op 01-05-2024 om 12:43:

[..]

Het aantal moslims in Nederland groeit en elk jaar komen er meer bij.
Deze mensen nemen hun eigen denkbeelden mee, hun eigen waarden en normen die vaak schuren met Nederlandse waarden. Homo’s, vrouwenrechten, abortus, euthanasie, zomaar wat waarden waar Nederlanders veel waarden aan hechten en waar Moslims heel anders over denken.
Ik zie vooral veel afkeuring over de waarden en normen van Nederland en een grote liefde voor het land dat ze verlaten hebben.
Ook vind ik het zorgelijk dat de bv. de radicale Moslimbroeders Moskeeën financieren in Nederland.




ik zie wat je zegt, maar ik zie die invloeden niet. ik vind ook dat we meer moeten investeren om mensen duidelijk te maken hoe wij in west europa met elkaar omgaan inclusief handhaving daarop, maar ik zie die invloeden niet in onze wetgeving of op andere officiële plekken. 

en die financieringen zijn verboden. lastig te weerleggen, maar er zijn al plaatsen en scholen gesloten om deze reden dus er wordt wel opgetreden. 

ik ben niet blind he, ik zie ook een hoop ellende, maar ik denk niet dat dit invloed heeft in de mate waarin ik het bij jou lees.

felija schreef op 27-04-2024 om 15:16:

[..]

We exporteren en importeren enorm veel, dat weet je toch? Over dommigheid gesproken.



Er zijn in ons landje bijvoorbeeld best veel bosbessenboeren. Liggen er in de winkel bosbessen uit een ver land. Ze smaken echt niet beter, maar komen wel van ver aangereden, gevolgen of per boot. Niet goed voor het milieu, niet goed voor onze boeren.

Precies zo met druiven, pruimen en appels.

Poezenmeisje

Poezenmeisje

01-05-2024 om 13:48 Topicstarter

Amerikaanse universiteiten ontvangen enorm veel geld van Qatar...

https://investigativeecono

Screenshot-20240501-135048-Duck-Duck-Go.jpg

mics.substack.com/p/foreign-contributions-to-universities

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.